Artykuł
INFORMACJA O GMINNYM OŚRODKU KULTURY W TUROŚLI W JĘZYKU ŁATWYM DO CZYTANIA - ETR (EASY TO READ)

Logo tekstu łatwego do czytania
i rozumienia: głowa nad otwartą
książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK
Gminny Ośrodek Kultury w Turośli
Gminny Ośrodek Kultury w Turośli, czyli w skrócie GOK znajduje się przy ul. Akacjowej 2 w Turośli.

Budynek Gminnego Ośrodka Kultury w Turośli widok od strony ul. Akacjowej
Tutaj jest główny budynek ośrodka kultury, w którym pracują dyrektor i pracownicy.
Budynek ma dwa wejścia – wejście główne od strony ul. Akacjowej
Wejście główne do Ośrodka Kultury z dzwonkiem.
oraz wejście boczne także od ul. Akacjowej – to wejście jest odpowiednie dla osób z niepełnosprawnościami, osób starszych oraz dla mam z dziećmi.
Wejście boczne, z podjazdem.
Dyrektorem Gminnego Ośrodka Kultury w Turośli jest Przemysław Zadroga.
Przemysław Zadroga Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Turośli.
Dyrektorowi w pracy pomagają: Główna Księgowa oraz Animatorzy Kultury.
Czym zajmuje się Ośrodek Kultury?
W Ośrodku Kultury organizowanych jest szereg imprez o charakterze kulturalnym dla lokalnego społeczeństwa. Organizowany jest czas wolny dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Turośl miedzy innymi poprzez udostępnianie: stołu do piłkażyków, tenisa, bilarda, kawiarenka internetowa, PS4. Organizowane są zajęcia pozalekcyjne takie jak: zajęcia plastyczne, teatralne, wokalne, zajęcia gry na skrzypcach, pianinie i gitarze.
Kontakt z pracownikami ośrodka kultury
Zapraszamy Was do Gminnego Ośrodka Kultury w Turośli od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy:
Poniedziałek 8.00-18.00
Wtorek 8.00-18.00
Środa 8.00 -18.00
Czwartek 8.00-18.00
Piątek 8.00-18.00
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 86 278 61 32.
Możesz też wysłać e-mail na adres: gok@turosl.pl.
Żeby załatwić sprawy w GOK-u osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:
· napisać pismo i wysłać je na adres:
Gminny Ośrodek Kultury w Turośli
Akacjowa 2
18 – 525 Turośl
· przynieść pismo do ośrodka kultury osobiście.
Jak trafić do sekretariatu Gminnego Ośrodka Kultury?
Wchodzisz wejściem głównym – od strony ul. Akacjowej
Wejście główne z dzwonkiem.
Gdy wejdziesz do budynku zobaczysz:
Widok po wejściu do Ośrodka - korytarz.
Korytarz na wprost prowadzi do sali widowiskowej, na której odbywają się różne imprezy o charakterze kulturalnym.
Kiedy spojrzysz w prawo zobaczysz schody.

Schody prowadzące do gabinetów: dyrektora, animatorów kultury i głównej księgowej.
Tak po wejściu na górę wygląda korytarz prowadzący do gabinetów.
Pokój nr.1 - animatorzy kultury, pokój nr.2 – dyrektor, pokój nr. 3 – główna księgowa
- Możesz też napisać wiadomość i wysłać na adres e-mail gok@turosl.pl
- Jeśli chcesz możesz do nas zadzwonić na numer 86 278 61 32.
Toalety dla osób niepełnosprawnych
Specjalna toaleta znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia na salę widowiskową drzwiami bocznymi z podjazdem.


Jeśli przyjedziesz do nas autem
zaparkuj na specjalnie oznaczonym miejscu.
Miejsce znajdziesz z tyłu budynku.
Miejsca dla OzN z tyłubudynku.

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą
książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK
INFORMACJA O GMINNYM OŚRODKU KULTURY W TUROŚLI W JĘZYKU ŁATWYM DO CZYTANIA - ETR